روزنامه‌نگار شهر خاکستری

کپی سایت

کپی سایت

🔻معرفی چند کانال خواندنی و انتقادی

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۸ ق.ظ

https://t.me/Gerash40k

➖در میان کانال‌ها و وبلاگ‌های متنوع برخی کانال‌ها هستند که با نگاه انتقادی روی یک موضوع خاص تمرکز دارند. این کانال‌ها همچنان در تلگرام فعال هستند و من خیلی وقت‌ها سر فرصت می‌خوانم و بیشترین بازنشر از تلگرام و به واتساپم هم از این چند کانال دارم.

🔻دین | فرهنگ | جامعه - محسن مظاهری
➖این کانال روی موضوع جامعه‌شناسی شیعی البته با نگاه انتقادی کار می‌کند. مظاهری از وبلاگ‌نویس‌های قدیمی است و به همان روش وبلاگ‌نویسی روی موضوع‌های #مطالعات_اجتماعی_تشیع
#تورم_مناسکی_شیعه تمرکز دارد. موضوع نحوه گسترش آیین‌ها و مناسک از موضوعات مورد علاقه من است.
https://t.me/mohsenhesammazaheri

🔻نکته‌های تاریخی/شیرعلی‌نیا
➖جعفر شیرعلی‌نیا مورخ جنگ است و البته در وبلاگ بیشتر روایت رسمی از تاریخ جنگ را به چالش می‌کشد. تسلط او به تاریخ جنگ باعث شده است به نکته‌های حساسی که در روایت‌های رسمی پوشانیده می‌شود اشاره کند.

https://t.me/jafarshiralinia

🔻رسول جعفریان
➖ رییس پیشین کتابخانه مجلس و رییس فعلی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران دقیقا سر جای مناسب‌اش قرار دارد. در کانال جعفریان به استناد نسخه‌های خطی مغفول با روند شکل‌گیری تمدن اسلامی آشنا شوید. جعفریان از حامیان نگاه علمی است و به همین دلیل نقدهای جذابی به موارد مانند طب سنتی یا مباحث آخرالزمانی دارد.

https://t.me/jafarian1964

مشاهده مطلب در کانال

  • محمد خواجه‌پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی